Ariana dla WS | Blogger | X X

niedziela, 17 lutego 2019

Twarzą w twarz - Agata Suchocka

Twarzą w twarz” to drugi tom z cyklu „Daję Ci wieczność” Agaty Suchockiej. To kolejna polska autorka, która piszę na miarę zagranicznych autorów, których tak bardzo lubimy. Jej książki się po prostu pochłania i jeśli jeszcze nie czytaliście tomu pierwszego, czyli „Woła mnie ciemność” to serdecznie Wam polecam. Zobaczycie, będziecie zaskoczeni jak bardzo ta książka Wam się spodoba. 



Przejdźmy do tomu drugiego. 


Lotharowi ciężko się pozbierać po śmierci jego ukochanego. Do tego dochodzi fakt, że ich mentor - Edgar, dalej nie daje znaku życia. Nie wiadomo co się z nim stało, dlaczego zniknął. Lothar wyrusza w podróż w poszukiwaniu Huntingtona, chce trafić na jego ślad, z jednej strony kieruje nim nienawiść, z drugiej ogromna tęsknota. 


Jednak podczas swojej podróży spotyka wyjątkowego człowieka, osobę dla której jego serce ponownie zabiło. Okazuje się, że chłopak jest niesamowicie podobny do jego zmarłego ukochanego. Czyżby Armagnac miał jakieś sekrety przed Lotharem? 



Czy Lothar odnajdzie Huntingtona? Czy uda mu się rozkochać w sobie chłopaka i przeprowadzić go na stronę życia wiecznego? 




Moim zdaniem: 

Początkowo miałam wrażenie, że kontynuacja to już nie będzie to samo, że nie będzie tak dobra jak pierwsza część. Jednak kiedy już zaczęło się dziać, to po prostu nie przestawało! Ciagle zastanawiałam się co nowego się wydarzy, czym autorka znów mnie zaskoczy i przyznam, że ona naprawdę ma ogromny talent do wprowadzania człowieka w pole. Naprawdę, to jest po prostu niesamowite. 

Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że będę się zachwycała wampirami, a już zwłaszcza tymi homoseksualnymi, to bym go/ją wyśmiała. A tu proszę.. 
Mówiłam, że ta autorka to po prostu czarodziejka! Ten jej styl to bajka! 

Wiecie, że łatwiej się piszę o książkach, które się nie podobają, człowiek jakoś tak już ma, że krytyka przychodzi mu łatwiej. Ja co prawda mam nieco inaczej, bo mi chyba komplementowanie przychodzi łatwiej, ale nie wiem co mogę Wam jeszcze powiedzieć.

Dzieje się i to sporo. Osoby, które już czytały pierwszy tom, będą mieli wielkie zaskoczenie i to podejrzewam, że nie tylko jeden raz. Tego się nie spodziewaliście. 

I.. jeszcze tylko powiem, że mimo tematyki, książka nie jest wulgarna, przynajmniej w moim odczuciu. Nie ma tandetnych tekstów jak w zwykłych erotykach. Nie, nie, nie - tego nie dostaniecie u Pani Suchockiej. 


Powiem tyle.. ja czekam z niecierpliwością na tom trzeci! ☺️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz